מילון ערבית דיוואן חיוני ללימוד ערבית מדוברת

דיוואן - המקום הטוב ביותר להתחיל לדבר ערבית

מילון ערבית דיוואן – המקיף בארץ

מילון ערבית דיוואן מאפשר חיפוש ותרגום כל מילה מערבית לעברית וגם מעברית לערבית. בקורס ערבית מדוברת אנו משלבים קטעים מהתקשורת. מילון ערבית דיוואן הוא חיוני לכל המתעניין בלימוד ערבית למתחילים ולמתקדמים.

לא משנה מהי רמת הידע שלכם – המילון יעבוד עבורכם. תמצאו את מקומכם אצלנו! כל מי שרוצה ללמוד ערבית, אנחנו רוצים ללמד את השפה הערבית! שיטה, עניין, תרגול “אמיתי”, עבודה קשה! 

במסגרת הקורס תיפגשו בכל שיעור עם יותר ממורה אחד. חלק נרחב מהשיעור מתנהל בקבוצות תרגול ולכל קבוצה מצטרפת אחת המורות מהצוות. אנו מציעים קורסים החל מרמת המתחילים ועד למתקדמים מאוד.

בקורסי המתחילים אנו מבססים יכולת ביטוי ודיבור ומפתחים יכולת לניהול שיחה. בקורסי המתקדמים אנו משלבים בנוסף להרחבת הידע בערבית המדוברת טקסטים מעניינים מן התקשורת. 

מילון ערבית דיוואן הוא חלק בלתי נפרד מלימוד ערבית מדוברת. המילון מאפשר לכם תרגום מעברית לערבית ומערבית לעברית. היקף המילון מדהים. אנו מעדכנים את המילון בחידושי השפה המדוברת מדי יום. כל מילות הסלנג נמצאות במילון לצד אוצר המילים התקשורתי.

בואו להכיר את השפה הערבית. הצטרפו לשיעורי הערבית מתקיימים במכללת לוינסקי בתל אביב. קורס ערבית מדוברת אצלנו הוא ייחודי ומחולק לרמות. אם אתם מתחילים או בעלי רקע, אנו נתאים עבורכם את הרמה.

מילון ערבית דיוואן פופולרי במיוחד בקרב תלמידי ואוהבי השפה הערבית בישראל. היקף המילים שבו והסלנג העדכני מושכים את חובבי השפה. המילון מתעדכן מדי יום והוא חלק מלימוד ערבית בדיוואן. לימוד ערבית בדיוואן  מתקיים במכללת לוינסקי עם הצוות הטוב בארץ.

אווירת הלימוד מטובלת בהרבה הומור וצחוק. תרגול ועוד תרגול. הסברים ברורים והפיכת השפה הערבית לברורה ומובנת.

דוגמת חומר לימוד:

Download (PDF, 162KB)

Pin It on Pinterest

Share This